Första inlägget

Tjenare !

Jag heter Frida är 14 år och jag kommer skriva om vad jag tycker och tänker. Jag går på cheerleading och tränar 4 gg i veckan.Kommer skriva ca 3 inlägg varje dag kan hända att det blir mer eller mindre någom dag men jag siktar på 3 ;) Kommer bli erätt mycket bilder också!. Kul om ni kommernterar inläggen.

Nu ska jag åka och rida, jag går på det också men jag ska sluta så.. Men efer det så är det Cheerträning och sen blir det säkert att vara med kompisarna.
Kommer skriva mer ikväll förmodligen!

Slänger in en liten bild på mig så ni vet hur jag serut!


Puuuuuuuuuuus Frida

Ps.Headern och designen kommer fixas snart, men måste iväg nu så det för bli senare.


Kommentarer
Postat av: Annica

skitsöt gumman <3

2009-08-30 @ 21:43:11
URL: http://fackinglarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0