Låång dag

heej, förlåt för jag inte har skrivit idag men datan cpade sig imorse. Ställde klockan på 9 och znoozade till 20 över... sen kunde jag inte logga in på datorn för att se när tunnelbanorna gick och då kunde jag inte blogga.Jag fick typ gissa när tunnelbanorna gick men lyckades kommer i tid. vi hade hand om vattnet idag och jag plockade fram minst 200 vattenmuggar och skoja inte att man fick ont i armarna efter de ...men iaf så efter vi hade jobbat åkte vi till donken och åt , skita gott men iaf sen va det träning och jag va skiit seeg men lyckades ändå öva lite på stillastående salto för första gg ! de ni!
nu sitte jag här hemma och käkar nudlar.  imorrn är det sovmorgon me like, får sova till halv 9 typ :D
Men nu blir det bild!



Gammal bild på mig xD

Min hund Poppe och min gamla katt Prinsen.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0