Bildöör

Heej!

Kom nyss hem från skolan dan började med att jag kollade fel på chemat, jag trodde vi började 09.40 men vi började kl 08.. vaknade av att Julia Kovanen ringde och undrade va jag va och jag sa förvånat: ligger och sover? 
Som sagt hade jag försovit mig och fick rusa till skolan som ifs ligger 5 min bort men va tvungen att fixa mig och så men jag kom till skolan tillslut iaf och då va det slöjd ! jag är så grym på brodera asså.. not haha.
Träffade alla, tog lite snygga bilder med Julia Ekstrand som som ni ser netanför. Sen tappade Julia K sin mobil så nu e hon utan den.. notgoodnotgood men iaf nu e jag här hemma, ska snart äta mellis sen ska jag hitta på ngt skoj ;)

Här är de "snygga" bilderna från idag!


                 jag                                                     Julia E


                    jag                                   Julia E

                                    schnyggingar

Kommentarer
Postat av: M.A.O.F.Å

CHILLIGA BILDER ;) (l)

2009-08-31 @ 21:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0