cheerleading for life!

Jag har varit sjuk sen i onsdags dvs att jag har missat 2 träningar och nu känner jag verkligen hur beroende jag är av cheerleading! det är verkligen mitt liv. Asså tänk om jag skulle sluta, jag skulle bli fett deprimerad och då skulle jag börja tröstäta och då skulle jag blir fet och då skulle jag vilja börja igen men då kan jag inte jag kuna vara top för då är jag så j*vla fet eftersom jag slutat och då kan jag inte gå på cheerleading för jag kan inte vara bas med mina tändstickor till armar och jag kan inte vara bak med mina 160 cm... och vi behöver inga fram för vi är så grymma.. haha..
Som sagt jag kan inte leva utan cheerleading!!





OCH SÅ ÄR DET BARA!


Kommentarer
Postat av: Aa

haha, det var kul skrivet! ;)

2009-10-04 @ 13:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0