Daagen

Hej snyggo!

Sitter här nu och har nyss pluggat som en häst.. NO skit! Jag måste få bra på detta prov för då får jag hårfärg och då kan jag köpa allt vi ska köpa på fredag (gooooooooodis). Idag hade vi typ ngt möte med några från rödakorset och dom skulle typ skapa en tjejgrupp där dom skulle stärka tjejers självförtroende men jag känner att det är inte ngt jag behöver just nu.. jag är så jävla snnygg... hhaha nej men efter skolan åkte jag med Sakha och Natalie till farsta för Sakha skulle ta hål i örat det blev asnice. Sen drog jag hem och duscha som va jäätteeskönt.. sen bara pluggplugg. Nej men jag är så j*vla trött så jag skriver mer imorn.
Länktar så jäkla mkt till fredag för så ska jag slagga hos Natalie med Filip och Andreas, det kommer bli så jävla kuuuuuul!!! brännboll med ägg och stekpanna nästa!.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0