Dålig uppdatering, jag vet.

Förlååt för dålig uppdatering men det är så jävla mycket med skolan!!
asså jag har prov imorgon och jag tror inte jag har pluggat så mycket till ett prov någonsin :S
 aja men jag vill färga håret så järna och det får jag inte om jag inte får bra på provet haha ..
Men sen på tosdag ska jag ha ngn Grej med hemkunskapen, ofta man har läxa i det..
På lördag ska vi ha jobb och jag kan inte komma på det men jag vågar inte säga det til mina tränare för antingen blir jag kickad eller så...blir jag kickad haha nejdå men asså jag vet inte hur jag ska säga det utan att dom blir sura,
aja jag måte ju säga det så det är bara att köra på.
Nu lägger jag in en himmelsk bild på Mig och Natalie som är lite  krazy.. Ovanligt ellerhur.
MVG PÅ NO PROVET!!

Pussaaar


Kommentarer
Postat av: stamma

men frida, sånt skriver man väll inte i bloggen heller.. haha

2009-10-14 @ 15:56:06
URL: http://enjoystamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0