gud va pinsamt att bajsa på sig!

Heeej

kom nyss hem från farsta. Åkte dit med mamma och tog en fika! Mummsii
Det blev en macka och en kola. kunde såklart inte låta bli att gå in på gina och där blev det en grå stickad polotröja very fin. Sen åkte vi och hämta min kära storebror i gullmars, han hade varit i skolan men orkade inte åka hem och vi va ändå i trakterna. Nu sitter jag här och funderar på det Tyra Banks sa på sin show. Det va om gravida och deras frågor om saker och ting.. då va det en tjej som frågade "vet inte exakt hur hon sa men ungefär" : Jag är nervös för att föda för jag vill inte att min mamma,mormor och dom som ska vara med på förlossningen ska kolla på om jag bajsar på mig när jag krystar och då svarade en expert att 80% av alla som förder barn bajsar på sig!! gud va pinsamt :S Stackars dom som jobbar med att ta hand om bajset också haha :s Jaa jag ser fram emot att bajsa när jag föder sen om 10 år eller ngt... *noootttt* Asså gud va hämskt


:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0