Fredagsmys!

Nu e det fedagsmys om det är så det sista jag gör, nu e det fredagsmys! hoppas inte föräldrarna stör, nu är det slut på veckan det är dax för fredagsmyyyssssssssss!  mi love!

Haha idag på lunchen så stod vi och väntade för att få gå in i matsalen och käka för kl var 20 över och vi skulle äta halv och vi fick inte komma in för småungarna va där inne men asså dom hade heela matsalen för sig själva och vi har 2 så jag fattar inte grejen men iaf så stod David Malm och bankade på dörren heelatiden och mattanterna blev as lacka och ba vi ska prata med er lärare blabla ni är ouppfostrade och massa grejer. Men grejen är att våran lärare kommer bara säga : vf bankade ni inte ännu hårdeare då eller vf slog ni inte ner kärringarna och tog maten från småbarnen hahah det gjorde min dag ;)

haha slänger in en sån här grej som alla har på sina bloggar fasst denna är lite annurlunda, men det är ju jag också så thats nice
Källa: Julia kovanen moahahaa


Bygg position?
Top
Lag?
Jag tror.. :P
Power cheer falcons sr B
Hur många tränare har du?
2 st, Mickis och Melissa som är själva bossarna sen har vi hjälptränare som är Mindy och Cleo.
Vad är roligast bygg, hopp, dans eller gymnsatik?
Gymnastik big one sen bygg!...
Tävlingsresultat ?
Dm Cougars jrA: brons
Tyskland Cougars jrA: brons
Sm Falcons srB: Guld och mest minnesvärda :D
England Cougars mix Falcons: Guld.

Sen kommande:
Guld
Guld

Haha nej driver :D

Vilken Bring it on film är bäst?
Bring it on 3 & 4

Träning eller tävling?
Asså jag tycker Träning för jag är så j*vla nervös det är helt sjukt...

Favorit cheerleader/cheerleaders?
Kiara Nowlin och Ida ngt ;)

Älskar du cheerleading mer än allt ?
Asså jag tränar nu 4 gg i veckan så det är ju en livsstil så man kan säga att cheerleading är mitt liv...(a)

Pussar



Kommentarer
Postat av: F

Haha vilken rolig lärare!

Allt bra med dig?

2009-10-09 @ 15:40:49
URL: http://fillanhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0