Du behandlar mig som en nalle! Jag heter inte ior!?

Asså jag haatar att vara sjuk! För jag hallucinerar! och när jag gör det så sover jag , så igår sprang jag runt och ba , det kommer en bil med min tröjja!? Pappa ba: du yrar sätt dig ner för jag sprang runt som en galning och typ vingla och grejjer. jag ba jag veet och så helt plöttsligt satt jag på soffan... jag kommer inte ihåg nånting av det haha pappa berättade. Det är inte första gången jag gör de, jag gör det typ varje gång jag ä sjuk men jag trodde jag hade växt ifrån det... Förra gången jag var sjuk så satt jag och "pratade med mamma" jag sov ju men jag sa: Du behandlar mig som en nalle! du behandlar mig som en nalle! Jag heter inte ior!?
Asså jag e stöörd haha. Sitter här och har ont i halsen, huvudet, har typ öroninflammation och har ont i mina knän... Det är synd om mig :´( alltså ingen träning idag.. kommer typ vara sjuk hela helgen. Asså jag har tur om jag kan gå till skolan på måndag :S
Men jag kanske kan försöka åla mig till träningen på lördag eller söndag och kolla på iaf...
Nej men nu ska jag fortsätta tycka synd om mig..


Jag och Julia i 6 tror jag.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0