Kissie kamel

Nu ska jag börja dra mig till kojs, Imorgon får vi se vad som händer men bla ska jag ju ta passfoto :S
Jaja det måste ju göras. Sen kanske jag träffar Filip och Natalie en stund kanske.
Aja skriver mer imorgon.. Vet ni att idag skrev jag 8 inlägg!
KISSIE VARNING! Asså jätte pinsamt, hon ska förstora läpparna en 3 gång...Undra hur det kommer gå för henne i framtiden. Inte för att hon förstorar läpparna men för att hon är den hon är.. Vem vill läsa en 30 årings blogg med vitt hår och skrynkliga bröst de hon kommer ha då för silikon ska hon också spruta in och de kan ju flytta sig varstans i kroppen, förvånar mig inte om hon har dom på ryggenm sen...Kissie kamel.
/frida


myspace comments


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0