Klassensfoto

kollade nyss på facebook och Veronika har lagt upp det underbara klassfotot där är jäätesnygg.. *not*
Asså himmel hur man kan se ut!. aja här kommer den

Ja ni som ser mig kan ju glädjas medans ni andra kan gissa för jag kommer inte peka ut mitt "vackra" ansikte...

Drar nu ut och träffar Natalie och filip men bara en timme för min padre fyller år idag så jag ska fira honom en timme eller två sen ska jag ut igen ;)
Träffade på Lejla i farsta idag när hon jobbade på flitigt,Hon fick lite underhållning av mig haha
Men vi kom överänns om en graj vi ska ta upp på träningen så det får vi icke glömma. Ellerhur Lejla ;)
Nej men nu ska jag fara !

Pussar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0