Pizza

Heeej
Kom nyss hem från pizzerian där jag tog en hälig barnpizza med räkor och champinjoner!
Nu väntar jag på att Uglu Betty ska börja.
Imorgon ska jag göra nytt pass! Man blir alltid så himla ful på dom, men asså jag slår nog rekord i fulhet på det jag har nu! taget år 2000 tror jag haha så det är bra läge att fräscha upp det lite.
Bestämmde nyss möte med Sofie och Sanne innan träningen imorgon så det är very nice.
nej nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan...Vänta på Ugly Betty haha

Bara jag som älskar pizza?


Kommentarer
Postat av: Tesse♥

nehh, ska äta hemlagat pizza idag :P



pussss

Tesse♥

2009-10-08 @ 17:24:58
URL: http://tessegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0