Frida ogillar

Statestiken växer och det är ju skoj måste jag erkänna, det får en att vilja blogga mer.


När man kollat fel på chemat

Det har hänt mig ganska ofta dom senaste dagarna, både att jag kommit för tidigt till skolan och försent... Det gillas inte.

Falska vänner

Ja, rubriken säger ju det mästa, kompisar som säger att dom är sjuka som bortförklaring. Eller dom som snackar skit bakom ryggen och sprider vidare direkt det man har sagt i förtroende till den personen.Grejen är att dom är inte riktiga vänner.

När lärare favoriserar elever

Jag säger inte att jag är hatad av lärare men när man är det så är det verkligen inte kul..

Kärlek på avstånd

När man är kär i någon man vet inte kan få.. typ Brad Pitt

                                                                                                                                                                  



Skriver mer ikväll ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0