Mi love

Sååååå, Nu har vi firat min bror! det va ett väldans ståhej här hemma.
Imorrn så börjar jag kl.8 med So och då ska vi vara i datasalen, kanske att jag slänger in ett inlägg där också, vi får se ;) Slutar kl 14.10 så det är as chill. Efter skolan ska jag vara med Sanne, det va ett väldans tag sen vi träffades men imorn blir det av.
Har nyss kollat på Idol som jag igentligen inte tycker är kul längre för det är bara kula att kolla på dom som sjunger så jävla dåligt haha sen är det roligt att kolla typ top 5 elr ngt.



Asså kolla vilken mysig kofta! jag bara måste ha den! och dessutom...endast 179:- och finns i 5 olika färger!!! :D


Sen måste jag ha den här sööta tröjan! 199:-
Puss frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0