Cougars 08<3

tjaa

Sitter här och har typ bortdomnade ben.. Sen ikväll är det ju träning så det ser jag fram emot *not* haha mina ben kommer vika sig och dö.
Imorrn ska jag vara med Natalie M och på lördag också men imorrn blir det nog en kortis bara.
asså dt är så j***a mycket som jag har i hjärnan som jag bara vill skriva ut i bloggen och den skulle bli så mycket roligar om jag gjorde de men jag kan inte för jag vet inte vilka som läser och det är vissa som inte ska veta det jag har i hjärnan för då blir den KAOS.
Ja nu skickade Jonna en video på när vi va i england och det gör mig på mycketbättre humör *not*
Asså ni fattar inte hur mycket jag saknar de där! värstabästa jöh! *snyfft*




England 09 <3

Kommentarer
Postat av: malin

lilla vän vi tävlade väl ändå i sommras, 09, inte 08 :)?

2009-09-24 @ 16:46:36
Postat av: Moa<3

de va väl 09 ? :P

2009-09-24 @ 16:58:15
URL: http://chloeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0