En 100000000000000000000000000000 del av det jag har i hjärnan just nu :D

Tjenare folket !

Idag va det 0909090909 ! lite kul sådär, jag,Julia,Jasse och Teeba satt på NO:n och väntade på det men sen gjorde vi ngt annat så vi glömde bort tiden xD Jag tror 0909090909 va någonstans när jag fick ett sudd i huvvet av Felix... själv fick han tillbaka en örfil (a) 
Nej men snart är det idol! Peppad hahah, nej men ärligt, så jääävla bra. Jag ska fan söka när det är dax.. nooot!
bara skit roligt att kolla när folk görbort sig :D
kom nyss hem från pizzerian, har käkat där med a la família, jusste spanska! eller är det franska? aja iaf jag har spanska till..någon gång nästa vecka + SO prov + NO prov + Matte läxa (redan gjort ^^) + Bild läxa hur man nu kan ha det haha nej men vi ska typ rita en sittande människa och ett barn! asså så som dom serut på riktigt, 8 huvuden ska få plats på en vuxen mans kropp, de ni! Inga bilder blir det idag för det bjöd jag på sist

Ps. Veronika jävlar va smart du va då?(kommentaren i inlägget nedan) :D Asså fett kul att titta tillbaka på sin blogg om typ 2 år, jag kommer ba: vilket liv! posetivt eller negativt vet jag inte än xD


Lovar att blir bättre på att skriva, har så mycket i hjärnan nu och tyvärr kan jag inte dela med mig för det finns människor som läser min blogg som jag kanske inte vet om ;O
haha

Puss Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0