Lite krydda på dagen ;)

Heej folket

Som sagt igår va jag och handla skor med mamsen och kom faktiskt hem med några men tyvärr kommer ingen bild förns senare ;)
Idag va jag i skolan, helt vanlig dag fasst med lite krydda på. Sen nu kom jag nyss hem och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan få pengar för jag och agge, lovisa sofie och någon till kanske ska äta på Mcdonken innan träningen hehe. Jusste jag måste säga  en grej till sofie sen!  Viktigt viktigt haha ni får veta vad jag säger imorrn , om det går an.  
Gissa vem som åkte samma buss som mig och som stod och väntade på bussen med mig?!  Ni kommer aldrig lista ut det! Men att hon är grym är en sak som är säkert :D Jag ska bli som henne i framtiden haha. Nej men nu ska jag kolla om the sims har börjat fungera igen :D

Puss på armbågen

Kommentarer
Postat av: angelica

jag tror jag vet vem, haha ;)

2009-09-17 @ 16:30:13
URL: http://angelicuuus.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror nog allt att jag vet jag med, eller så är jah helt ute och cyklar :)

2009-09-18 @ 13:34:06
Postat av: Frajda

vem?

2009-09-18 @ 13:50:04
URL: http://barafridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0