Naglar

Sitter och fixar mina naglar nu, det kommer bli sjukt bra eller det hoppas jag iaf xD det kommer ta ett jäkla tag iaf för har suttit med tummen nu i snart en halv timma :S
Men men vill man vara fin så får man lida pin som man brukar säga.
Det kommer bilder på naglarna senare ikväll.. om inte imorrn eller om en vecka det beror på hur långt tid det tar haha. Fasst jag vet inte vilken färg jag ska ha..  jag tänkte ha fransk manikyr först men sen kom jag på att jag inte har vitt, så det blir lite svårt.. någon som vet nån fin kombination av färger eller kanske ett mönster,på naglar asså hehe,isf kommentera ;)

Nej nu ska jag fortsätta fila så jag blir klar år 2009 iaf ;)

Puss frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0