Jag tänkte till!

Heej !

Köpte lösnaglar igår, men när jag hade köpt dom kom jag på att jag inte kan ha dom eftersom jag tränar, vilket jag kanske borde ha tänkt på innan jag köpte dom.. Men sen använde jag hjärnan ytterligare och kom fram till att eftersom jag tränar varannan onsdag, torsdag,lördag och söndag och jag hade träning igår så nästa vecka har jag ingen träning på onsdag så då får naglarna åka på, på Söndag kväll och rivas av Torsdag dag :P
Är man grym eller är man grym ;D
haha men nu ska jag kolla när tunnelbanan och pendeln går till träningen.

Ps.Skippar bild nu, känns som det blir lite mycket bilder...eller ? Ds.




Kommentarer
Postat av: Julia

Bättre med för mycket bilder än för lite ;)<3

2009-09-03 @ 19:07:18
URL: http://juliakovanen.blogg.se/
Postat av: Kia

Heej! Jättefin header du har! Har du bloglovin? Om du har det vill jag gärna lägga till dej



Ville bara tipsa dej om en sida där man samlar ihop poäng och när man fått tillräckligt med poäng så får man ett gratis presentkort i en VALFRI butik! Dessutom om du klickar på länken här nedanför så får du hela 25 poäng extra till att börja med:



http://www.gratis5.se/user/register/ruwsey

2009-09-03 @ 19:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0