BILDBOMB

Heejsan !

Har kommit hem från den långa promenaden med klasserna! en mil! helt slut haha. Men en sak är bra och det är att jag hann ta mycket bilder så nu kommer en stoor BILDBOMB !!


Salina, Matilda Och Sofia

Tilly och Sofia

Julia E

Haha Sofia Rano och Tilly som flyr från bilden.

Sofia och jag

Julia,Matilda och Malin

Julia, Matilda Och Malin och Eila som håller upp min sko ? haha

"snygga" jag och matilda

Haha Salina som va värsta crazy och badade ? hhaha

Maliin och jaaag!

Haha sist men inte minst, David? jag i mitten och Malin!

Det blev en j*vla massa bilder faktiskt haha men det va ändå rätt mysigt måste jag erkänna haha, men ont i benen har jag nu, och sen träning ikväll på de, suuper

nej men jag skriver senare !
Puss Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0