Förlåt

Jag utnämner mig själv till den sämsta uppdateraren. hahah men seriöst, har typ inte skrivit på en vecka.Men det har varit så jäkla mycket, typ 2 prov och 3 läxor denna vecka pluss alla Mattetal man måste hinna och jag som inte förstår mig på matte..
Jag kommer inte ihåg allt det jag har gjort den här veckan. Jag lever i nuet!
Men lite som sticker ut i minnet är Att någon dag i veckan va jag med Natalie och vi hade skoj.Vi kollade också skor i fasta och i stan och på DNA i farsta får jag se Lejla, ett bekant ansikte ;) Natalie köpte ett par klackar medans jag gick hem tomhänt, men idah folket då ska jag på ny jakt och kolla skor! och då har jag banken med mig oxxå :D MAMMUT :Dhaha Nej men mamma är alltid bra att ha med, eller inte alltid för alllt man ska köpa måste vara perfekt -.- Sen va det i helgen tror jag då jag uppträdde på Haningedagen eller jag och jag, vi i laget eller en del av dom, alla kunde inte men iaf efter jobbade med cheerleadingen också, Vi jobbade på halvmaran och jag och Veronika tog massa gratis prylar hah , energidrickor och goodiebags. Jag är så liten och söt så det är bara at le och blinka med ögonen... (gratis prylar)
Igår hade vi NO prov och herre va svårt de va! de va jag inte berädd på, men jag går ju ändå i en klass högre så man får väl vara berädd på det värsta, sen idag hade vi SO prov och det va oxxå lordness svårt men klyftig som jag är gick det väl an, Och sen va det bildläxa till idag också? vi skulle rita en sittande människa i real form, asså typ så som vi serut på riktigt så skulle vi rita, de gjorde jag oxxå. Skitsnyggt blev det!  NAAAAAAAAAAAAT
och nu sitter jag och lyssnar på musik, najsnajs.
Kl halv 5 kommer mammut hem och då far vi och kollar på skor som sagt sen så bär det av till träningen direkt så det är väl skoj. OCH THE SIMS 3 HAR CPAT SIG! när jag ska köra så står det att skivan inte är i fast den är det ! cp data. Nu känner jag att det blev ett väldans långt inlägg och jag orkar inte läsa igenom allt så det kan va lite felstavat här och där, men ingen är perfa, right

Puss på vaden!


Jag och Bullan
 
Jag och Bull igen


Kommentarer
Postat av: Julia

vad fan kom Bullan ifrån moahaha xD

2009-09-16 @ 15:35:30
URL: http://juliakovanen.blogg.se/
Postat av: Frida

hah Men jag tänkte: Julia=Julle=Jullan=Bullan=Bull=bill osv :D

2009-09-16 @ 15:50:43
URL: http://barafridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0