Svar på frågestunden !

Anonym: Hur snygg tycker du att du är på en skala 1-10? :)

Haha ja, asså jag ska ju leva med mig själv i bra många år så det är lika bra att gilla den man är, kan nog inte ge en siffra men okej ser jag väl ut iaf ;)

Linn: hur lång är du ?

159 cm ;)

Elina: Vill du sluta på cheer? 

Nej, inte jusst nu för tillfället.

Julia: Visst tycker du Julia är den coolaste? ;)

aah, näst efter mig ;)

Emma: Har du en storebror som heter Albin ???

Japps det har jag :)

Sabina: Hur länge har du hållt på men hästar, och varför ska du sluta? ;)

Jag tror jag har hållt på ridit i 2 år, jag ska sluta på det för jag tränar cheerleading så många gånger i veckan och det blir världigt mycket ifall jag går på båda, då får jag ingen fritid.Så jag valde bort ridningen för jag tycker mer om cheer.

Sakha: hej frida! Vad heter du ? nanana driver bejb nu ska du få en riktig fråga:
- vad vill du bli när du blir stor (a)

Haha ja, jag har inte tänkt på det så jätte mycket men en sak är jag säker på och det är att jag vill bli jättte riik!
Men hur vet jag inte xD

veronika den cooola ! julia e sämst
: haha gjorde lite fel innan ! men vem e det som e den roligaste tjjen i din klass / den galnaste och bääästa ? , förutom du ?. Vem e roligast på NO +, VEM E BERITS HATOBJEKT MÄÄÄST AV ALLT + <3333333333333


Veronika Veronika Veronika Veronika Veronika Veronika Veronika Veronika Veronika Veronika Veronika Veronika Veronika Veronika Veronika Veronika Veronika Veronika Veronika Veronika




Så,det här va allt för denna frågestund,men det kanske kommer en i framtiden också! vem vet ;)

Puss Frida





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0